محکومیت و پیام تسلیت هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «سیدحسن نصرالله»

کد خبر : 18358
8 مهر 1403 - 12:07

اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در پی حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، سید حسن‌نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از همراهان ایشان این جنایت را محکوم و پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ به دنبال حمله جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی و به شهادت رساندن سید مقاومت، سید حسن‌نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از همراهان ایشان اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران پیامی صادر و این جنایت را محکوم کرد.

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

«وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللهِ أمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»

و هـرگز گمان مبرید آنان كه در راه خــدا كشته شدند مرده‌اند، بلكه زنده‌اند و نزد پروردگـارشان روزى داده مى‌شوند.(آل‌عمران-169)

رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی شنیع شد و مجاهدی بزرگ و عالم گرانقدر سیدحسن نصرالله، سردار نیلوفروشان از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه، تعدادی از فرماندهان حزب الله و مقاومت و جمعی از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

بی‌شک شهادت این مجاهد نستوه، برگ زرینی بر دفتر افتخارات اسلام و مقاومت افزود و نام ایشان در تاریخ جاویدان خواهد شد و راه پرافتخارش همچنان ادامه خواهد یافت و خون پاک این شهید سرافراز، درخت تناور مقاومت را آبیاری خواهد کرد.

در شرایطی که دشمنان اسلام علیه مقاومت در فلسطین و لبنان و دیگر صحنه‌های جهاد هجوم آورده‌اند و دنیا فقط نظاره‌گر این جنایات است، در نتیجه بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، سید مقاومت درحالی که با خون پاک خود آغشته شده بود به سمت باری تعالی و دیدار سید الشهدا امام حسین علیه‌السلام شتافت.

صنف طلا و جواهر و هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج آن اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی‌فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیه الله خامنه‌ای(مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان و همه آزادیخواهان عالم، از خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات مسئلت دارد.

مسیر پرافتخار سید مقاومت یقیناً ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.

 ان شاءالله

 

رئیس و هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران

 

 

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۲۰۸۶ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا