بازدید رئیس بسیج اصناف تهران و هیات رئیسه اتاق اصناف تهران از دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران

کد خبر : 17440
11 مرداد 1403 - 13:05

رئیس بسیج اصناف تهران بزرگ و تعدادی از اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران از بخشهای مختلف دانشگاه علمی کاربردی اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ سرهنگ کاکاوند رئیس بسیج اصناف و بازاریان تهران بزرگ و تعدادی از اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳ از دانشگاه علمی کاربردی اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران بازدید کردند.

در این دیدار که رئیس و هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران و کمیته فنی دانشگاه طلا و جواهر حضور داشتند، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و کارگاههای دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این مرکز در زمینه آموزش‌های علمی و عملی مهم ارزیابی شد، و بر جایگاه مهم این دانشگاه در پرورش نیرو‌های ماهر و توانمند برای فعالیت در صنعت طلا و جواهر تاکید شد.

سرهنگ کاکاوند در این دیدار ضمن بیان اهمیت نقش دانشگاه طلا و جواهر به عنوان یک مرکز علمی، آموزشی و تخصصی، گفت: با توجه با هنرمندانی که در این صنف و صنعت وجود دارند و ابتکاراتی که از ایشان مشاهده می شود، اگر به این حوزه بها داده شود تحولی در صنعت طلا و جواهر رخ خواهد داد.

در این دیدار نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا، جواهر نقره و سکه تهران با اشاره به جایگاه آموزش در صنعت طلا و جواهر تصریح کرد: علم و دانش و به روز بودن در این صنعت موجب رشد و توسعه آن شده و اتحادیه طلا و جواهر تهران با حمایت از بخش آموزش و دانشگاه طلا و جواهر به ارتقاء صنعت طلا و جواهر کمک شایانی نموده است.

خانم دکترعلئی رئیس دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز در این دیدار ضمن بیان توانمندی ها و ظرفیت های این دانشگاه، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده برای رشد این مرکز بیان نمود.

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۱۴۲۷ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا