پیام تبریک هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به رئیس جمهور منتخب

کد خبر : 16930
18 تیر 1403 - 18:04

رئیس و هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی ، انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ رئیس و هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی ، انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس‌جمهور محترم منتخب مردم ایران

با سلام و احترام،
خداوند را شاکریم که در سایه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران توفیق عطا کرد تا در تکمیل حماسه‌ قدردانی از رئیس جمهور شهید خود، با خلق صحنه‌ای درخشان، در مقابل دشمنان خود بایستند و در دو جمعه پیاپی برگ زرین دیگری را بر صفحات پرافتخار مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند و سکاندار قوه مجریه کشور را برگزینند.

هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران؛ این حضور پرشور و حماسی ملت غیور ایران را ارج نهاده و ضمن تبریک به جنابعالی برای کسب اعتماد اکثریت مردم بعنوان نهمین رئیس جمهور ایران، آرزوی توفیقات روز افزون و موفقیت درخدمت به مردم را برایتان آرزومند است.

امید است که با بهره‌گیری از تدابیر خردمندانه و تجربیات ارزشمند شما، کشور عزیزمان به افقی روشن‌تر و آینده‌ای درخشان‌تر هدایت شود و صنف و صنعت بزرگ طلا و جواهر در این دوران شاهد رشد و شکوفایی بیشتر باشد.

سربلندی و سعادت همواره همراه شما باد.

 

 رئیس و هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران

 

انتهای پیام

نویسنده: اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا،جواهر،نقره و سکه تهران ۴۸۱ بازدید بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

طراحی شده توسط: آریان دیتا